miercuri, 22 februarie 2012

Un nou sentiment...

Mi s-a acordat sansa sa simt ceea ce nu am simtit pana cum, un sentiment atat de intens, profund care iti furnica tot corpul atunci cand il simti, nu credeam ca o sa simt atat de repede acest sentiment...
O manuta ma atinge pe fata, piela fina foarte fina ma face sa fiu mai atenta la ceea ce se intampla, privirea...privirea cere multa atentie deoarece deabea acum incepem sa realizam ceea ce avem in fata ochilor, mirosul pieli iti intra in tine si ramane acolo, observ cum fiecare pas facut este un prilej de bucurie, orice descoperire la fel aduce un zambet cu un zgomot pe langa dar un zgomot placut care te face si pe tine sa razi, gurita pe ea o vezi atat de mica, frageda cu cativa dintisori in gurita care incerca tot si nu omite nimic, degetelele isi lasa amprenta peste tot, cu un asa omulet ai o casa plina de viata.
Cand vine vorba de ce ne intereseaza cel mai mult, putem sa inotam linistiti in oceanul de jucarii care se afla langa noi, atunci cand intru in acea lume cand aud si vad doar zambete, in inima mea se schimba totul, uit de durere uit de tot ceea ce e rau, pur si simplu ies dintro lume in care pulsul inimi imi este foarte ridicat si cand trec pragul pulsul revine la normal,linistea ma cuprinde in toatalitate.
Am ajuns sa veghez un ingeras cum doarme, sa il aud cum sufla sa il vad cum ma cauta in somn...Si atunci cand s-a tresarit si si-a deschis ochisorii am luat in brate ingerasul si in cateva momente a adormit la pieptul meu...rasuflarea o auzeam atat de intenss si profund, nu imi venea sa cred... e chiar in mana mea... e la pieptul meu... si au inceput furnicaturile ... iar atunci cand a trebuit sa asej ingerasul in patut pentu a-si continua somnul, a pastrat si mana mea pentru un moment si a strans de ea pentru a nu o pierde si apio capusorul a fost lasat intr-o parte usor, si din nou am intrat in lumea viselor :) daca aveam 1000 de ani posibilitatea sa traiesc in acel moment as fi stat.
Deabea astept sa simt accest sentiment desris, zi de zi, astept sa vad cum ceva conceput din mine se plimba in jurul meu si da viata la tot ceea ce este in jurul meu.
Zilnic imi pun in fata mea fel si fel de cazuri si momente care imi dau de gandit si ma intreb pe mine de ce trebuie sa fiu suparata sau sa nu am chef de viata atunci cand cineva imi strica buna dispozitie, nu voi mai da voie la nimeni sa imi strice imperiul meu minuscul de fericire, pentru ca zilnic invat sa zambesc mai mult si mai mult si se trezeste un 'cineva' sa imi ia tot ceea ce am cladit eu pana acum,nu, nu, nu este fericirea mea daca vrei sa faci parte din ea esti bine venit dar daca ai de gand sa o iei mai bine nu incepe pentru ca nu vei reusi sa o duci pana la capat.
Nu cauta fericirea in lucruri vizuale sau pe care le poti atinge, adevarata fericire se simte nu se vede!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu