joi, 8 martie 2012

Pasare calatoare!!!

Si din nou mi-am indreptat privirea spre cer pentru a gasi un moment de liniste si un stol de pasari mi-a rapit acel moment iar ceea ce am dedus din acel moment a fost faptul ca : nu conteaza ca esti un lider sau o simpla pasare calatoare ci conteaza faptul ca te afli in stol, faci parte din el!!!
Si imi inchid ochii, simt cum adierea vantului ma ridica spre cer si zbor...
am ajuns sa zbor prin trecutul meu unde a ramas doar urme de fericire am ajuns sa zbor si in prezent-ul meu si mi-a prins bine sa privesc de sus ceea ce am in momentul de fata dar nu am reusit nici cum sa zbor in viitor...sa pot sa vad ceea ce voi avea, ceea ce ma va astepta...si dintr-o data ma trezesc fara aripi si sunt din nou un simplu pamantean, care mediteaza uneori la ceea ce va urma.
Caracterul omului ajunge sa fie influnetat de momentele care se petrec in viata lui si daca reusesti sa stapanesti acele momente care uneori poate sunt prea senibile si uneori poate sunt prea dure reusesti sa tii in balanta caracterul tau, felul tau de a fi iar daca te lasi influentat de acele momente inseamna ca stapanesti o dubla sau multipla personalitate si in mintea da crezi ca reusesti sa ii convingi pe cei din jurul tau ca esti asa cum tu le-ai povestit dar faptele isi spun ultimul cuvant si asa am invatat din greselile mele din greseslile altora sa pun in evidenta fapta si apOI vorba pentru a-mi arata in primul rand respect fata de mine si apio sa acord incredere in cuvantul pe care l-am spus celor din jurul meu si uneori asa ma simt ca si o pasare calatoare care isi urmeaza stolul care nu este nici prima din stol dar nici ultima...sunt pe undeva la mijloc si ma simt bine, linistita, iubita:) si ceea ce ma face sa zbor mai usor este faptul ca sufletul meu este impacat si linistit sufla atat de bine incat imi usureaza zborul foarte mult, in sfarsit... si unul dintre motivele principale ale zborului meu usor este faptul ca ma sustii, imi zambesti chiar daca poate zborul tau e putin mai greu si sti sa fi langa mine atunci cand trebuie!!!Si iti multumesc pentru asta :)
Si vreu sa le multumesc tutror celor care au facut parte din zborul meu (tot respectul din partea mea) si celor care fac parte din prezent ( va iubesc si sunteti o parte din mine) si celor care vor face parte din zborul meu ( sa tine o vesniciee ceea ce vom crea intre noi)
Mai vreu sa spun faptul ca imi este dor de persoanele care imi duc dorul, mi-ar placea sa va strang im brate pentru o secunda pentru a acoperi o parte din dor, in fiecare seara indiferent cat de obosita sunt sau nu...ma uit la poze cu tine cu tine si cu tine...cu fiecare dintre voi si ma pierd in poze, ma pierd in amintiri si ma pierd intr-un dor imens care ma face sa imi inchid ochii si sa adorm pentru a uita de acel dor...dar cand alarma imi suna dimineata el apare din nou...si asa ma amagesc pana cand voi ajunge sa va revad din nou!!!
Va iubesc si va doresc o primavara frumoasa tuturor!!!
Si cum spune un om important din viata mea : 'CU DUMNEZEU TOATE LUCRURILE SUNT POSIBILE!'

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu