duminică, 27 noiembrie 2011

Doar un vis!

Inima e inghetata,frigul patrunde peste tot, lacrimile nu mai pot sa iasa la iveala,raman in interiorul tau ascunse si nespuse,imi amintesc cand imi spuneai ca totul e un infinit si am descoperit ca nu e asa,mi-ai spus ca ma vei tine in brate toata noaptea si nu ai sa ma scapi nici o secunda din bratele tale...si dupa ce ai adormit nu mai stiai ca sunt langa tine...m-ai pierdut,rasuflarea ta ma cuprindea si eu te priveam nu ma saturam de imaginea pe care o aveam in fata ochiilor,imi era de ajuns sa iti simt doar o bucatica din tine...sa stiu ca esti langa mine si somnul imi era linistit.
Imi spuneai ca nu ai sa ma lasi niciodata si ca vom fi impreuna pana cand moartea ne va despartii...si nu mai suntem impreuna...ma uit in jurul acestor cuvinte spuse si nu le mai gasesc rostul pentru ca nu au fost atinse si desi m-ai iubit enorm...cum imi spunei tu,iubirea a murit si nu inteleg cum o iubire poate sa moara...cum poti sa uiti si sa treci cu vederea peste acea iubire si sa treci la alta cu atata usurinta?Poti sa uiti privirea mea,zambetul,dragostea mea,atingerea...rasuflarea?Cum e reactia ta oare... cand nu ma mai gasesti langa tine in pat,si oare ma mai cauti in casa dupa ce am plecat?eu da...
Imi este frica uneori sa pasesc in viata fara tine,nu imi mai gasesc rostul fara tine,nu mai pot zambi daca nu esti langa mine,si pe tine te vad zambind...te vad cu altcineva,iubesti pe altcineva...si as vrea sa pot sa fac si eu ceea ce faci si tu dar...nu pot,imaginea ta ma trezeste dimineata si tot ea noaptea ma adoarme...dar pe tine te intampina altcineva,iubirea mea nu mai e de folos...e pierduta, e uzata....e prea transparenta.Sa sti ca am incercat sa te inlocuiesc...dar nu mi-a iesit,am incercat sa imi controlez firea cand te intalnesc dar ea devine tot mai timida...am incercat sa imi spun mie ca nu te mai iubesc...dar ma mint,te iubesc enorm si nu stiu de ce...te iubesc si nici macar nu faci parte din viata mea de mult timp...Acum nu te mai pot privi,desi oriunde ma duc si aud numele tau tresar si te caut din priviri,tot ce mi-a ramas e doar iubirea pe care o port cu mine in orice colt al lumii,privesc poza ta...si ochii se aglomereaza cu lacrimi..si eu tot te astept...te astept si nu mai vi...timpul trece si tu nu esti langa mine,din nou ma intampina o sarbatoare fara tine,si tot aud ca timpul le rezolva pe toate...dar se pare ca la mine nu fuctioneaza acest truc...nu exista antidot...'melodia noastra' si astazi o ascult si pentru mine tot 'a noastra a ramas' dar tu ai uitat ceea ce mi-ai promis...m-ai ranit si mi-ai cerut scuze,dar durerea care a ramas in suflet cine o va duce mai departe?...
Pur si simplu s-a uitat,si eu nu inteleg cum...poate nu am eu capacitatea de a intelege ce se intampla in jurul meu...poate nu mai am nimic...Si stiu ca maine ma voi trezi din nou fara tine,si nu ma sperie acest rol...il joc de ceva timp...ma sperie faptul ca nu mai exista cuvant si nu mai exista credinta...Si desi sufletul meu e sfasiat, trebuie sa imi conduc viata cu foarte multa atentie,se pare ca timpul nu se opreste in loc pentru mine...
Am invatat,fara sa vreau,sa traiesc fara tine!!!
E brusc cum se termina totul dar....e doar un vis urat care va trece in cateva momente daca ma voi uita pe geam si voi numara pana la 50:) si e ca si cum nu a fost....

Un comentariu:

  1. Ce mai faci draga mea Andrada?E frumos ce ai scris...pacat pt cel care a incercat si a reusit sa te dezamageasca...cel care nu a stiut ce inseamna sa iubesti cu adevarat pe cineva...si sa ti la el/ea..cine face asa ceva,sincer,nu te merita pe tine si dragostea ta...e greu sa uiti lucrurile si momentele frumoase din viata...te-a ranit si din pacate rana nu se vindeca asa usor,dar incearca sa uiti....pentru ca sunt altii care parerea mea si-ar da si viata pt tine...nu sunt multi,dar sunt....oameni care apreciaza fiecare ora,minut frumos,fiecare secunda in care sa stie ca pe acest pamant e cineva care tin la ei....care ar multumi la Dumnezeu pt ziua in care ai aparut in viata lor...crede-ma ca sunt....dar nu toata lumea ii vede....in general fetele,din cate am observat eu cel putin,isi aleg "iubiti"....imi pare rau sa o spun dar cam asa e...dupa bani,masini,conturi in banca,baieti de cartier,smecherii orasului si dupaia cand acel "iubit"calca pe bec si le inseala...din pacate ele sufera....si plang...dar cum este si proverbul: Cum iti asterni,asa dormi...E adevarat ce se zice ca nimeni nu mai apreciaza romantismul...gesturile frumoase facute de unii baieti care vor mai mult de la "soul mate"...care ar muta si munti ca sa faca in asa fel incat soul mate-ul sa se simta in al 9 lea cer....sa fie totul mai mult decat bine...perfect...Suna frumos cand spui poveste de iubire,
    Simti ca se umple sufletu' de fericire,
    Pare cuvantu' cheie, nici n-ai idee
    Cand sare prima scanteie, se aprinde si dispare-n flacari tot....
    Te pup...imi este tare dor de tine...si sper din tot sufletu sa ne revedem cat mai curand...ai grija de tine,si tu si Mirela...Si nu uita ca este cineva care tine la tine si care ar face orice sa nu te dezamageasca,care si-ar da si viata pt tine...cineva la care nici nu te astepti :)

    RăspundețiȘtergere