vineri, 3 februarie 2012

Cele doua persoane din tine!!!

Fericirea ta in ce consta? Ce te face pe tine fericit(a)? Ai luptat, lupti, sau vei lupta pentru fericirea ta??? Sau doar vei astepta sa vezi daca ea apare de dupa colt???...
Sunt intrebari care ne urmaresc, de care nu putem scapa indiferent ce pozitie sociala avem sau in ce colt al lumii ne aflam. Zilnic problemele vietii ne transmit dureri, zilnic sufletul ofteaza pentru ca ceva nu e in regula si uneori sau poate de fiecare data te pierzi cu privirea in nicaieri, probabil o persoana din viata ta te fura pentru cateva momente din acea stare dar dupa ce conversatia este abandonata revi la ceea ce traiesti tu, revi la viata ta unde gasesti doua persoane care iti controleza viata si care iti sunt alaturi din prima zi a vieti tale si vor fi pana atunci cand nu vei mai fi...Dar totusi acei doi oameni nu sunt deloc compatibili, sunt doua personalitati cu principii diferite si atunci cand noi nu stim ce sa facem si cum sa facem unul dintre ei actioneaza...si aici poate sa apara sentimentul de bucurie pentru ca am luat decizia corecta sau... poate sa apara sentimentul de regret, suparare, esec pentru ca am luat o decizie care a sifonat o parte din noi.
Depinde cat de bine te cunosti pe tine, cate de bine sti sa iti asculti instinctul si cat de bine poti sa il controlezi. Si atunci cand nu esti 100% sigur de ceea ce faci, cele doua persoane 'Sufletul' sau 'Mintea' actioneaza in totalitate...fie pe moment fie in viitor...dar cert e ca prezentul are si el urmarile lui...care de asemena este menit sa lase in spate o istorie care poate fi vazuta cu ochiul liber sau ai nevoie de protectie de a reviziui istoria :)
Ai un scop pe care trebuie sa il atingi sau un motiv cat de mic dar totusi exista acel ceva ce te face sa te trezesti si sa iti continui viata si acest motiv il poti impartasi la o intreaga lume sau il poti pastra pentru tine, totul depinde de tine.
Este atat de interesant faptul ca 'Mintea' a ajuns sa preia controlul 'Sufletului' si acest lucru il gasesti 70% in noi oamenii si la fel de ciudat este faptul ca ele nu ajung la un comun acord, dar totusi fara sa stim cealalta parte din noi(adica sufletul) sau poate o stim dar am fost raniti, dezamagiti si aceasta cauza n-a facut sa preluam 'Mintea' care nu are nici un sentiment care nu aude ca timpul trece atat de repede si uitam sa fim fericiti, care doar vizioneaza caderea unei lacrimi pe obraz si nu o si simte...este un lucru grav? sau este bine ca nu simti???
Te feresti de ceea ce poate...te face cel mai fericit om, iti este teama sa simti tot ceea ce se desfasoara in jurul tau pentru a nu fi ranit, sti bine ca de ceea ce iti este frica nu scapi...
Nu am ajuns sa am o limita la fericirea mea, nu stiu daca exista limita la asa ceva si asta ma determina sa invadez tot mai mult acest teritoriu, fara nici o protectie...doar eu si cu mine :) Pot sa spun de fapt sunt sigura de ceea ce spun :P in momentul de fata fericirea mea consta in cei care mi-au dat viata, cei care au participat la trecerea mea de peste ani si cei care mi-au sters lacrima de pe obraz sau cei care mi-au oferit o imbratisare si un gand bun. Probabil ti se pare putin sau prea mult dar deocamdata atat am reusit sa acumulez sau probabil am avut ocazia sa acumulez mult mai mult si nu am stiut cum...sau probabil ca mai am de acumulat si inca nu e momentul potrivit, dar va fi...
Nu voi fi eu acea persoane care va reconstrui ceasul cu secundarul care merge opus celui normal, pentru a da timpul inapoi sau nu imi voi putea dedica creatile mele persoanei de langa mine pentru ca nu sunt un artist insa ceea ce voi reusi sa fac nu suna atat de fabulos precum descrierea de mai sus,este ceva ce nu se poate masura in cuvinte uneori nici nu se poate descrie pentru ca e prea intens acel sentiment...e ca si atunci cand saruti persoana draga si uiti sa mai respiri...ceea ce pare usor de citit cand revizuiesti cele scrise, dar atunci cand sti ca ai trait acel ceva dai viata la acel cuvant, fraza ce o fi.
Atunci cand uiti de tine, uiti de ceea ce te face fericit sau lasi la o parte pentu o perioada aceasta etapa, este ca si atunci cand ai fi un fotbalist fara minge, un violonist fara vioara care totusi isi stie foarte bine telul dar ii este teama sa debuteze pentru ca s-ar putea sa esueze si lumea ar vedea diferit totul...dar lumea in care esti tu nu va fi langa tine toata viata si lumea nu poate lua decizii in locul tau indiferent daca le ea urmarile doar tu le vei simti cu siguranta, asa ca prefera sa debutezi cum sti tu mai bine nu cum stiu altii si insista pe acel ceva ce te face sa te simti linistit,fara nici un gand si fericit indiferent cat de greu sau imposibil ar fi, nu ceda...e viata ta si tu traiesti ceea ce tu iti creezi.
Avem posibilitatea de a fi fericiti si totusi alegem calea cea mai grea de a ajunge la fericire, alegem aglomeratia pentru a ajunge la destinatie ceea ce te face sa vezi totul cu 'Mintea' pentru ca ai intampinat prea multe acidente in drum spre destinatie care ti-au lasat un gust amar si care ti-au luat pofta de a mai inainta, si te opresti din drum atunci cand mai ai de parcurs 30%...destinatie esuata, pacat...
Indiferent cine esti si indifeten de ce viata duci sa sti ca noi toti avem un lucru in comun: IUBIREA care a fost descoperita de cei doritori si ingorpata de cei care au obosit sa o gaseasca dar ea exista...nu poate fi ascunsa este vizibila si mai presus de asta IUBIREA SE SIMTE!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu