luni, 26 decembrie 2011

Un inger pierdut!!!

Cu totii ne ferim de anumite clipe care ne fac intr-un fel sau altul inima sa planga si ciudat este faptul ca la acea durere nu exista antidot si uneori nici timpul nu mai are efect asupra acelei dureri.
Indiferent cum pierdem o persoana...doar atunci cand o pierdem ne dam seama cat de importanta era in viata noastra,doar atunci realizezi faptul ca acel om care de fapt nu mai este prezent in viata ta are o amprenta atat de adanca in viata ta, incat nu ai cum sa stergi sau sa dai la o parte tot ceea ce a construit in viata ta.
Si se pare ca nimeni nu este ferit de asa ceva...
Este primul Craciun petrecut fara tine,in mine inima imi plange si stiu ca alaturi de inima mea mai plang inca multe alte inimi care nu au cum sa te uite...Ai fost si nu mai esti este atat de usor sa citesti acele cuvinte...dar este atat de greu de inteles, de ce...?
Timpul nu mai este foarte important atunci cand toate sunt pe placul nostru dar atunci cand se dau lucrurile peste cap,este 'dureros' timpul pentru ca trece atat de greu te chinuie si parca nu te mai lasa sa iesi din acea stare.
Este atat de ciudat fapul ca o clipa frumoasa petrecuta in viata ta nu isi pune atat de mult amprenta ca si o clipa neplacuta,ea stationeaza mai mult decat ar trebui uneori.
Uneori cand paseam in locuri unde ne-ai fost alaturi,firesc,asteptam sa te gasesc printre noi,sa stiu ca esti langa noi si am asteptat si am asteptat si nu veneai si mai dureros este faptul ca aceasta senzatie s-a intamplat de multe ori si durerea este mai mare pentru ca simti nevoia sa vezi prezenta acelui om, simti ca trebuie sa fie acolo unde odata ii era locul.
Si nu am avut cand sa iti spun faptul ca indiferent cat de greu va fi si indiferent prin cate va trebui sa trecem,noi,...vom duce mai departe ceea ce ai lasat tu,si nu ai cum sa gasesti obligatii in ceea ce va urma pentru ca in acest caz nu exista obligatii,exista suflet,iubire si respect pentru ceea ce ai lasat aici,in acest loc in care uneori este prea multa rautate si prea multe lacrimi.
Este o durere care nu o pot descrie si un dor care nu il pot stapani.
Ma uit la poze in care eram impreuna cu totii si ce imi ramane de facut este sa imi sterg lacrima de pe obraz si sa inchid ochii pentru a fugi de durere si ma retrag in ceea ce fac acum...
Ei imi aduc zambetul pe buze atunci cand mama imi spune ca sunt ca si tine,si ceea ce ma face sa fiu fericita si implinita cu adevarat este ca am si eu acum doi fratiori care mi-am dorit atat de mult...si acum ii am cu adevarat si cu totii ii iubim si de abea astept sa ma intorc acasa sa ii vad, sa ii strang in brate, sa fiu cu ei!
Si din nou am intampinat ceva nou in viata mea,din nou a mai trecut inca o zi care a lasat ceva in urma ei si va deveni in timp o amintire...
Si ma uit la cer,acolo unde esti,imi cer vointa pentru a merge mai departe si iti zambesc pentru ca stiu ca de acolo de unde esti ne iubesti si ne susti cum sti tu cel mai bine!!!
TE IUBIM SI NU TE VOM UITA NICIOADATA!!!
DUMNEZEU SA TE ODIHNEASCA IN PACE!!!

Un comentariu: