miercuri, 11 decembrie 2013

Nu judeca ca sa nu fi judecat!!!

Cautand scopul in timp si oameni, ziua de ieri mi-a oferit ocazia sa realizez faptul ca anumite persoane sunt eliminate din viata ta pentru a face loc persoanelor cu esenta care chiar daca nu se gasesc intr-un numar mare e deajuns o persoana sa inlocuiasca un grup de anonimi, in surdina pianul imi acorda sentimentu de luciditate pentru a fi cat mai transparenta in ceea ce vreau sa expun astazi in fata ta.
Raman uimita, desi ma antrenez zilnic cu mine insumi sa nu ma mai agat de obstacolele create de oamenii anonimi care creaza o dubla personalitate din mine fara voia mea si ma hraneam zilnic cu vorbele lor care ma aduceau intr-o stare albastra de mucegai unde nu mi se mai permitea sa  vad decat ceea ce imi era dat in fata, adica oameni fara personalitate, fara esenta carora le este frica sa iasa din tipar si pentru care adevarul costa scump. Oamenilor anonimi este intradevar peste puterile voastre de a urca treapta cea mai importanta aceea de a te descoperi pe tine, fara frica si neavad puterea necesara ajungeti sa descoperiti pe cei din juru intr-un mod nearmonios si fals apoi dezvoltati latura experimentand prietenii, sentimente,epuizand clipe pretioase din viata unui om.
Si pentru o clipa am simtit cum imi pierd tot mai mult din rabdare dar usa care mi s-a deschis aseara, atmosfera, armonia, prietenia, adevarul ma facut sa inteleg faptul ca dispar anumite persoane din viata pentru a face loc oamenilor cu esenta care acopera o armata de anonimi! 
Tot ceea ce tu imi spui eu simt, tot ceea faci tu eu traiesc pentru ca nu imi este frica sa gust din vorbele tale din contra ma hranesc cu ele intr-un mod constructiv si tu nu intelegi cum anume reuseste un om care a fost creat din dragoste sa iti faca fata tie, si cum te mai poate intampina cu zambetul pe fata, ai omis sa vezi ca sunt infometata de dragoste nu de gelozii si spiritualitatea pe care tu ai pierdut-o demult la mine se dezvolta in continuare!!! 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu