duminică, 4 decembrie 2011

la ora 03:00 AM,asta gasesti in mintea mea!!!

Intamplator am deschis o pagina pe internet care ma instiinta cu asta:'Stiai ca denumirea de “zodiac” provine de la cuvantul de origine greceasca Zodiakos Kyrklos ce poate fi tradus prin “ciclul animalelor”? Grecii au “furat” conceptul de la vechii babilonieni care erau de parere ca Soarele trece prin 12 faze (semne) ale caror reprezentari pot fi schitate in gruparile de stele –constelatii si si-au insusit conceptul undeva in secolul 6 B.C. Grecii au venit insa cu propriile explicatii, destul de solide si plauzibile, despre felul in care anumite reprezentari ale credintelor lor au ajuns sus pe cer, sub forma unor stele si constelatii. Fiecare semn astrologic este asociat asadar unei anumite constelatii, iar perioada de timp asociata unei zodii corespunde intervalului in care Soarele intra in constelatia respectiva.'
Si ne avand somn am citit ceea ce scrie despre zodia mea...rac :) caracteristicile generale...asta ma atras pe mine si cu mintea mea ciudata am ajuns sa vad fiecare persoana din viata mea din acea perspectiva...adica sa asociez persoana cu zodia sa...asa am ajuns sa privesc in trecut, sa analizez fiecare clipa, sa o gust din nou si din nou.Dar, stiu ca suntem diferiti si ca avem fel si fel de principii,dar iubirea...iubirea oare e la fel pentru fiecare dintre noi?Si ce inseamna iubirea?Cum o poti definii?
Atunci cand iubesti in viziunea mea gasesti perfectiune,liniste,afectiune,respect si credinta si nu ma pot abate de la acele tiparuri,indiferent cat de greu se ajunge la acea perfectiune...si stand pe un scaun...retrasa in camera care era plina de 'zodii' si vedeam ceea ce nu vroiam sa vad si sa aud si totusi nu ma puteam mintii, trebuia sa accept realitatea si cu o parere de rau am ajuns sa cunosc si oameni care nu pretuiesc iubirea,care pot sa zambeasca chiar daca stiu ca au facut sa sufere un suflet,si pur si simplu inchid ochii si se trece la pagina urmatoare atat de usor...cu zambetul pe buze,uimita imi ridic ochii spre acele 'zodii' rasuflu...imi indrept privirea spre fereastra,imi caut un petic de cer pentru a ma linisti,aplec privirea din nou in pamant...negasind raspuns la intrebarile care se afla in mintea mea.
Atunci cand un om te inzestreaza cu toata atentia si iubirea lui,cum poti sa arunci la gunoi acele sentimente,se investesc atat de multe sentimente care intr-o fractiune de secunda se elimina...pentru ce?
Fiind cu privirea in trecut cum am specificat mai sus imi intorc privirea in prezentul meu,pentru ca nu am cum sa pasesc in prezent daca eu sunt inca in trecut,suntem diferiti dar fiecare dintre noi avem un suflet si fiecare dintre noi stim cat de dureros este cand acel suflet este ranit...si totusi ca stim aceste chestii o facem,si probabil te intrebi de ce ating atat de mult subiectul 'iubire' il ating pentru ca lumea de asta are nevoie,il ating pentru ca din iubire suntem creati,il ating pentru ca stiu cat de tare doare atunci cand te raneste cineva...
Sa nu iti fie teama de 'zodiile'care te-au facut sa suferi si care te-au dezamagit,invata sa ii intelegi si sa ii ocolesti pentru a nu te rani si a 2 oara,dar in acelasi timp lasa loc de respect si de buna voie,pentru a demonstra ca nu esti la fel ca si celelate 'zodii'si sa sti ca atunci cand usa s-a inchis in fata ta,nu trebuie sa te intorci inapoi,trebuie sa deschizi fereasta si sa intampini fiecare moment din viata ta cum sti tu mai bine,chiar daca esti rac ca si mine sau orice altceva invata sa respecti pe cei care te respecta si invata sa fii adevarat cu tine pentru a nu ajunge sa ii minti pe ceilalti din jur!
Si chiar daca altii rad cand tu plangi,si habar nu au cand tu plangi,nu iti face probleme,la orice exista rezolvare si fiecare va simti lacrima pe obraz la momentul potrivit!!!
PS :'Îmi iubesc trecutul, îmi iubesc şi prezentul. Nu îmi este ruşine de ceea ce am avut şi nu sunt tristă din cauză că nu mai am.'

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu